Biuletyn Informacji Publicznej II Liceum Ogólnokształcące im. T. Staniewskiego w Swarzędzu
Przeprowadzone kontrole
Przeprowadzone kontrole - BIP
autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Nowak
data wytworzenia: 2023-09-13
opublikował: Adam Nowak
data publikacji: 2023-09-13 19:49
autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Nowak
data wytworzenia: 2023-09-14
opublikował: Adam Nowak
data publikacji: 2023-09-13 19:49
zmodyfikował: Adam Nowak
ostatnia modyfikacja: 2023-09-14 09:16
Rejestr zmian
- zmieniono 2023-09-14 09:16 przez Adam Nowak: Dodano plik pdf - Kontrole BIP
Przeprowadzone kontrole
LP.
|
Data kontroli
|
Stanowisko służbowe osoby kontrolującej
|
Przedmiot kontroli
|
---|
1.
|
29.09.2009 - 05.10.2009
|
Dyrektor Wydziału Audytu i Kontroli Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
|
Ustalenie i przestrzeganie procedur kontroli finansowej w jednostce w zakresie wydatkowania środków publicznych na wynagrodzenia w tym:
-
ustalenie procedur kontroli finansowej przez kierownika jednostki,
-
ustalenie regulaminów porządkowych dotyczących pracy i wynagrodzeń,
-
prowadzenie dokumentacji prawnych związanych ze stosunkiem pracy,
-
prawidłowość ustalenia składników wynagrodzeń,
-
wypłata wynagrodzeń,
-
ewidencja księgowa wydatków na wynagrodzenia i rozrachunków z pracownikami
|
2.
|
28.04.2010 - 30.04.2010 i 04.05.2010 - 07.05.2010
|
Inspektor kontroli ZUS II Oddział w Poznaniu
| -
Prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne oraz innych składek i wpłat, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
-
Ustalenie uprawnień do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu. Sprawdzenie prawidłowości obliczania przez płatników składek kwot wyrównań zasiłków oraz odsetek od kwot tych wyrównań i ich rozliczenie w ciężar składek na ubezpieczenie społeczne w wyniku realizacji wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dnia 24 czerwca 2008r.
-
Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o swiadczenia emerytalne i rentowe.
-
Prawidłowość wystawiania zaświadczeń lub zgłoszania danych dla celów ubezpieczeń społecznych.
|
3.
|
28.02.2011- 07.03.2011
|
Główny specjalista Wydziału Audytu i Kontroli Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
|
1. Gromadzenie środków publicznych, w tym:
-
ustalenie procedur wewnętrznych w zakresie gromadzenia środków,
-
ustalenie i windykacja należności,
-
ewidencja rozrachunków,
-
zawieranie umów związanych z gromadzeniem środków publicznych.
2. Zapewnienia uczniom tygodniowej ilości godzin lekcyjnych zgodnie z arkuszem organizacyjnym na rok szkolny 2010/2011 w przedmiotach: hostoria, matematyka, wychowanie fizyczne.
Okres objęty kontrolą: II półrocze 2010 r.
Przewidywany czas trwania kontroli: 6 dni roboczych
|
autor lub odpowiedzialny za treść: Halina Majewska
opublikował: brak informacji
data publikacji: 2011-10-19 18:17
zmodyfikował: brak informacji
ostatnia modyfikacja: 2012-12-07 11:15
Rejestr zmian
- zmieniono 2012-12-07 11:15 przez Administrator Systemu
Stronę wygenerowano: 2024-11-21 10:17:09
Strona wygenerowana z systemu bip.net